The Wanted och One Direction

Datum: 2012-05-01 Kategori: Videos
En sak jag inte fattar riktigt. Varför "hatar" (kanske ogillar) så många One Direction fans The Wanted och tvärtom? Dom båda banden hatar INTE varandra, jag skulle nog mer säga att dom är kompisar eller i alla fall kommer bra överrens. Jag är ett stort fan av The Wanted men jag gillar även One Direction. Jag gillar inte folk som håller på på till exempel YouTube och kommenterar massa skit om det andra bandet osv. Så irriterande. Det är min åsikt. Man kan ju gilla båda! Gör man det inte behöver man ju inte hata det andra bandet för det... Jag kanske går till överdrift jag vet inte, vad tycker ni?

Ett ganska bra bevis på att dom inte är osams eller något över huvud taget :)
Och nu menar jag absolut inte att ALLA fans är såhär men jag vet att dom finns men jag tycker int dom borde finnas. Eller hur jag nu ska förklara, ni fattar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0